Освіта
Психологічну освіту я отримала в Ніжинському державному університеті. Додаткову, у вигляді тематичного удосконалення, здобула в Національній медичній академії післядипломної освіти ім. Шупика П.Л.
Навчалася в Оксфордському центрі когнітивно-поведінкової терапії, методи якої є найбільш дослідженими і вважаються ефективними у роботі з депресіями, тривожними розладами, в тому числі панічними атаками, ОКР, соціальними фобіями.
Пройшла трирічний курс навчання у спільному з Федерацією Європейських Психодраматичних тренінгових організацій проекті «Психодрама та рольові ігри в індивідуальній та груповій терапії».
Регулярно беру участь в навчальних проектах, в професійних конференціях, періодично публікую статті у тематичних виданнях.
Важливою складовою підтримки свого професійного рівня вважаю участь в інтервізійних групах та отримання супервізії у більш досвідчених колег.
Професійні інтереси
В сфері психології мене найбільше приваблює вивчення біологічних передумов психологічних особливостей людини, саме тому я вибрала працювати психологом в медицині. Не перестає дивувати, яке різноманіття індивідуальностей породжує поєднання різних психологічних, соціальних та біологічних факторів. Обізнаність в цій області є причиною того, що в своїй роботі я спираюсь, перш за все, на біопсихосоціальний підхід в розумінні моделі здоров’я та хвороби.
Чому медицина?
Можливо, тому що члени моєї родини були медиками, в дитинстві я мріяла стати лікарем. Коли трохи підросла, вирішила, що отримаю освіту психолога. В життя, насправді, втілилися обидві мрії: я стала психологом і в медицині працюю вже понад 20 років.
Найкраще навчання
Найкращим навчанням для мене було стажування у Республіканському психоневрологічному консультативному центрі, де разом із висококваліфікованими спеціалістами я брала участь в діагностиці пацієнтів з різними нозологіями та різного ступеню тяжкості перебігу хвороби. Там я мала можливість засвоїти всі тонкощі диференціальної діагностики у Ірини Миколаївни Тихолаз, патопсихолога, спеціаліста с багаторічним досвідом роботи в психіатрії, в тому числі під керівництвом Блейхера В.М., одного із засновників центру. Саме у співробітництві з моєю колегою, яку я вважаю своїм вчителем, прийшла впевненість в правильності мого вибору, та відбулося моє професійне становлення.
Освіта
Психологічну освіту я отримала в Ніжинському державному університеті. Додаткову, у вигляді тематичного удосконалення, здобула в Національній медичній академії післядипломної освіти ім. Шупика П.Л.
Навчалася в Оксфордському центрі когнітивно-поведінкової терапії, методи якої є найбільш дослідженими і вважаються ефективними у роботі з депресіями, тривожними розладами, в тому числі панічними атаками, ОКР, соціальними фобіями.
Пройшла трирічний курс навчання у спільному з Федерацією Європейських Психодраматичних тренінгових організацій проекті «Психодрама та рольові ігри в індивідуальній та груповій терапії».
Регулярно беру участь в навчальних проектах, в професійних конференціях, періодично публікую статті у тематичних виданнях.
Важливою складовою підтримки свого професійного рівня вважаю участь в інтервізійних групах та отримання супервізії у більш досвідчених колег.
Професійні інтереси
В сфері психології мене найбільше приваблює вивчення біологічних передумов психологічних особливостей людини, саме тому я вибрала працювати психологом в медицині. Не перестає дивувати, яке різноманіття індивідуальностей породжує поєднання різних психологічних, соціальних та біологічних факторів. Обізнаність в цій області є причиною того, що в своїй роботі я спираюсь, перш за все, на біопсихосоціальний підхід в розумінні моделі здоров’я та хвороби.
Чому медицина?
Можливо, тому що члени моєї родини були медиками, в дитинстві я мріяла стати лікарем. Коли трохи підросла, вирішила, що отримаю освіту психолога. В життя, насправді, втілилися обидві мрії: я стала психологом і в медицині працюю вже понад 20 років.
Найкраще навчання
Найкращим навчанням для мене було стажування у Республіканському психоневрологічному консультативному центрі, де разом із висококваліфікованими спеціалістами я брала участь в діагностиці пацієнтів з різними нозологіями та різного ступеню тяжкості перебігу хвороби. Там я мала можливість засвоїти всі тонкощі диференціальної діагностики у Ірини Миколаївни Тихолаз, патопсихолога, спеціаліста с багаторічним досвідом роботи в психіатрії, в тому числі під керівництвом Блейхера В.М., одного із засновників центру. Саме у співробітництві з моєю колегою, яку я вважаю своїм вчителем, прийшла впевненість в правильності мого вибору, та відбулося моє професійне становлення.