Безпека пацієнта – непорушний принцип роботи клініки «Оберіг»
30 листопада 2012
30 листопада 2012
Система управління якістю та забезпечення безпеки пацієнта в універсальній клініці «Оберіг» отримала високу оцінку вітчизняних та зарубіжних експертів під час роботи Першого національного конгресу з безпеки пацієнтів, який відбувся 29-30 листопада в Києві за підтримки Ради Європи за ініціативи Всеукраїнської Ради захисту прав та безпеки пацієнтів.
Ми забезпечуємо максимально можливий рівень безпеки пацієнта на усіх етапах надання медичної допомоги пацієнту в клініці: від простих маніпуляцій до складних оперативних втручань. Безпека пацієнта є ключовою компетенцією усіх працівників клініки, як медичного персоналу так і допоміжних служб. Безпека залежить не тільки від використання найсучасніших методів і способів інфекційного контролю, вона є похідним від кваліфікації медичного персоналу, який діє у відповідності процедур, що зменшує право на помилку до мінімальної величини. Безпека у всьому, що стосується пацієнта забезпечується малопомітними, але дуже дієвими механізмами, які працюють у кращих госпіталях світу.
Будьте певні, Ваша безпека – це наш принцип, попри усю складність та непередбачуваність у лікуванні складних захворювань, ми пропонуємо найбільш розумний, виважений і, обов’язково безпечний шлях діагностики, лікування і реабілітації нашим пацієнтам. Питання безпеки є принциповим питанням ведення справи: чи готовий власник приватної клініки жертвувати частиною власного прибутку заради надання дійсно безпечної медичної допомоги? Універсальна клініка «Оберіг» прийняла для себе це рішення – поставивши на перше місце безпеку пацієнта.