Освіта
Закінчила Київський медичний інститут. Спеціальність за дипломом – лікувальна справа. Потім інтернатура в Київському медичному інституті. Клінічну ординатуру пройшла на кафедрі госпітальної терапії №2 Українського державного медичного університету ім. акад. О.О. Богомольця за спеціальністю – терапія.
Додаткова освіта
- Курси з функціональної діагностики на базі кардіологічного центру в м. Вільнюс (Литва),
- курси з функціональної діагностики на базі Українського НДІ кардіології ім. М. Д. Стражеска, курси підвищення кваліфікації в Київському державному інституті удосконалення лікарів, стажування на робочому місці в Інституті нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова НАМН України,
- Тематичне удосконалення, передатестаційні цикли на кафедрі функціональної діагностики Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика (тепер Національний університет охорони здоров'я України НУОЗ імені П.Л. Шупика).
У зв’язку з карантинними заходами, два останні роки підвищую свою кваліфікацію, беручи участь в онлайн-конференціях, онлайн-семінарах, школах, майстер-класах.
Досвід
Першим місцем роботи була Київська центральна басейнова клінічна лікарня МОЗ України, де спочатку працювала терапевтом, а згодом лікарем з функціональної діагностики.
Після цього працювала лікарем з функціональної діагностики у Військово-медичному управлінні СБУ України.
Професійні інтереси
Цікавить функціональна діагностика і та галузь медицини, яка до неї найближче, – кардіологія. Тому стараюся не пропускати освітні заходи з кардіології. А у функціональній діагностиці для мене найбільш цікавим є холтерівське моніторування ЕКГ – там, часом, є над чим добре подумати.
Чому медицина?
Моя мама була лікарем. Переконана, що Лікарем з великої букви. Вона спочатку працювала в лікарні сільської дільниці і повинна була знати і вміти практично все. Потім мама стала гастроентерологом, але постійно цікавилася й іншими галузями медицини, навчалася. Я бачила, що медицина – цікава професія, хоч і важка. Тому і пішла в медицину.
Найкраще навчання
Найкращими своїми учителями вважаю професорів А.П. Пелещука, А.С. Свінціцького, доц. К.М. Ревенок, лікаря-кардіолога О.І. Білінкевич, з якими я працювала в Київській центральній басейновій клінічній лікарні МОЗ України (в народі – лікарня водників), які мені, інтерну, а потім клінічному ординатору, стали взірцем у ставленні до професії, до пацієнтів, до колег.
А що стосується функціональної діагностики, то не можу не згадати навчання у Вільнюсі, де познайомилася з роботою кардіологічного центру.
В Києві найкращим місцем для навчання і стажування лікарів з функціональної діагностики вважаю кафедру функціональної діагностики НУОЗ України імені П.Л. Шупика.
Освіта
Закінчила Київський медичний інститут. Спеціальність за дипломом – лікувальна справа. Потім інтернатура в Київському медичному інституті. Клінічну ординатуру пройшла на кафедрі госпітальної терапії №2 Українського державного медичного університету ім. акад. О.О. Богомольця за спеціальністю – терапія.
Додаткова освіта
- Курси з функціональної діагностики на базі кардіологічного центру в м. Вільнюс (Литва),
- курси з функціональної діагностики на базі Українського НДІ кардіології ім. М. Д. Стражеска, курси підвищення кваліфікації в Київському державному інституті удосконалення лікарів, стажування на робочому місці в Інституті нейрохірургії ім. акад. А.П. Ромоданова НАМН України,
- Тематичне удосконалення, передатестаційні цикли на кафедрі функціональної діагностики Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика (тепер Національний університет охорони здоров'я України НУОЗ імені П.Л. Шупика).
У зв’язку з карантинними заходами, два останні роки підвищую свою кваліфікацію, беручи участь в онлайн-конференціях, онлайн-семінарах, школах, майстер-класах.
Досвід
Першим місцем роботи була Київська центральна басейнова клінічна лікарня МОЗ України, де спочатку працювала терапевтом, а згодом лікарем з функціональної діагностики.
Після цього працювала лікарем з функціональної діагностики у Військово-медичному управлінні СБУ України.
Професійні інтереси
Цікавить функціональна діагностика і та галузь медицини, яка до неї найближче, – кардіологія. Тому стараюся не пропускати освітні заходи з кардіології. А у функціональній діагностиці для мене найбільш цікавим є холтерівське моніторування ЕКГ – там, часом, є над чим добре подумати.
Чому медицина?
Моя мама була лікарем. Переконана, що Лікарем з великої букви. Вона спочатку працювала в лікарні сільської дільниці і повинна була знати і вміти практично все. Потім мама стала гастроентерологом, але постійно цікавилася й іншими галузями медицини, навчалася. Я бачила, що медицина – цікава професія, хоч і важка. Тому і пішла в медицину.
Найкраще навчання
Найкращими своїми учителями вважаю професорів А.П. Пелещука, А.С. Свінціцького, доц. К.М. Ревенок, лікаря-кардіолога О.І. Білінкевич, з якими я працювала в Київській центральній басейновій клінічній лікарні МОЗ України (в народі – лікарня водників), які мені, інтерну, а потім клінічному ординатору, стали взірцем у ставленні до професії, до пацієнтів, до колег.
А що стосується функціональної діагностики, то не можу не згадати навчання у Вільнюсі, де познайомилася з роботою кардіологічного центру.
В Києві найкращим місцем для навчання і стажування лікарів з функціональної діагностики вважаю кафедру функціональної діагностики НУОЗ України імені П.Л. Шупика.